• Eco Driving

    Find out how you can become an ECO driver and thus produce lower pollution.

    More

  • Defensive Driving

    Cherish life! Have a responsible driving behaviour and learn how to avoid potentially risky situations.

    More

  • Risk level assessment

    Decrease risks, costs and the level of pollution! Increase driving pleasure! Learn to drive defensively!

    More

  • Road Legislation

    Study the Rode Legislation and the Driving Rules and Regulations regarding travelling on public roads, together with their amendments.

    More

Defensive Driving, a solution to help each driver.


Would you like a reduction in the number of traffic incidents involving your company cars?


Would you like a reduction in the insurance premiums paid by your company for its fleet?


Would you like a reduction in the level of pollution caused by vehicles used by your company?


Would you like an increase in the level of road education of your company’s employees?


In unforseen traffic situations, would you like not to say „If only I had learned this at the driving school!”?


If your answer is „Yes” to at least one of the questions above, then you definitely want to participate in a Defensive Driving Program!


(Română) Skop driving organizeaza cursuri de conducerea defensiva, preventiva si ecologica. Cursul se recomanda utilizatorilor individuali si companiilor prin faptul ca atrage atentia asupra limitelor automobilelor si a limitelor umane, ambele de maxima importanta in anticiparea sau gestionarea corecta a situatiilor cu potential de risc.


(Română) Beneficiile unui curs de conducere defensiva


(Română) Scaderea costurilor de exploatare a autovehiculelor si reducerea nivelului de poluare
Gradul de poluare din orasele mari si parcurgerea unor distante scurte intr-un interval de timp mult peste media normala impune o utilizare cat mai economica a automobilelor.


(Română) Cresterea nivelului de educatie rutiera a angajatilor companiei dumneavoastra
Prin educatie rutiera nu intelegem numai cunoasterea codului rutier si a legislatiei in vigoare. Acestea sunt cunostinte care se dobandesc in cadul scolilor de soferi acreditate si care fac obiectul examenului necesar dobandirii permisului auto.


(Română) Cresterea nivelului de siguranta atat a pasagerilor din autovehicul cat si a pietonilor, dar si a celorlalti participanti la trafic
Gradul de tehnologizare al automobilelor a crescut, fie ca este vorba de gradul de poluare, de performantele dinamice sau de siguranta. Rezultatele la testele de impact organizate de autoritati ca EuroNcap semnaleaza deja atingerea unui maxim in ceea ce priveste siguranta pasagerilor in caz de coliziune.




Cele mai citite articole


Conducere preventiva

Suntem destul de in urma la capitolul actiuni de promovare a conduitei preventive la volan, implicarea autoritatilor in actiuni de informare nu este nici pe departe energica, iar educatia rutiera a maselor este intr-un proces evolutiv mai lent decat constructia autostrazilor. Daca asa ceva este posibil.
Cunoscand toate aceste lucruri si alte cateva pe care nu le-am mentionat vom fi mai in masura sa decidem corect actiunile pe care le vom face, sa alegem drumul sau mijloacele de deplasare care sa ne confere o calatorie sigura si placuta ... Citeste tot artiolul despre conducerea preventiva


Conducere defensiva

Conducerea defensiva presupune practica, exercitiu, dar inainte de toate astea, deschidere spre a invata si a intelege ca atunci cand faci un lucru intr-un anumit mod de “20 de ani” nu inseamna automat ca este si corect sau ca nu este perfectibil.
Cursurile de conducere defensiva, preventiva si ecologica isi propun sa aduca in atentia celor care doresc sa scada expunerea propriei persoane, dar si a familiei sau a celorlalti participanti in trafic la riscul de a fi implicati intr-un eveniment rutier, bagajul fundamental de cunostinte si abilitati care prin aplicare practica sa ii ajute sa aiba calatorii cat mai sigure si mai placute ... Citeste tot artiolul despre conducerea defensiva

M-am hotărât să scriu acest post în urma participării la unul din cele mai interesante cursuri pe care am avut ocazia să le "prind" anul acesta. Activând într-o multinaţională apare deseori oportunitatea de a participa la diverse training-uri, cursuri, workshop-uri şi alte cele, fie ele denumite în engleză sau română. De cele mai multe ori astfel de cursuri care vin "din partea companiei" sunt fie fade ca prezentare sau conţinut, fie axate pe aspecte importante pentru companie; în acest ultim caz depinde doar de impactul conţinutului cursului asupra muncii de zi cu zi să facă participarea interesantă sau doar pierdere de vreme. Mai rar, sau poate mai nou, companiile oferă angajaţilor cursuri care nu influenţează direct productivitatea sau eficienţa la locul de muncă, cum ar fi un curs despre conducerea preventivă. Nu a companiilor sau angajaţilor, ci la volan. Ah, dar eu conduc de 10 ani! Sau de 20, sau de 30, veţi spune. Nu am nevoie de aşa ceva. Ei bine, niciodată nu e prea târziu să înveţi ceva nou, să îţi confirme cineva un lucru pe care l-ai învăţat din experienţă sau pur şi simplu să primeşti informaţii din domeniu. Şi sunt sigur că un astfel de curs ar trebui să fie obligatoriu pentru şoferii din Bucureşti (dar nu numai). Ţinut de echipa SkopSolution, cursul de conducere preventivă la care am luat parte acum vreo două săptămâni mi s-a părut, aşa cum spuneam şi la început, unul din cele mai interesante cursuri la care am participat, cel puţin anul acesta. De ce? Aici am mai multe motive: - unul ar fi acela că am aflat informaţii noi. - evident, nu puteau lipsi lucruri pe care le ştiam cumva intuitiv, explicate mai "tehnic", să zicem - prestanţa prezentatorului, care este foarte importantă în general la o prezentare sau curs de acest fel - partea practică, poate cea mai faină din toată desfăşurarea. Evident că pentru a avea o prezentare de succes trebuie să ai un conţinut care să atragă atenţia şi să ştii să îl prezinți. Să știi să transmiți mesajul cât mai clar către participanți. Dar oricâtă teorie s-ar discuta, mai ales la un curs despre cum să conduci o mașină, nimic nu are un impact mai puternic decât punerea în practică. Din partea teoretică aș putea menționa multe aspecte. Unul ar fi să vă îndemn, oricât de experimentați vă simțiți la volan, să dați din nou un test grilă din cele date la examenul pentru permis. Știți că pentru a promova trebuie să aveți minim 22 puncte corecte din maximul de 26. Ei bine, vă provoc să dați un astfel de test și să luați mai mult de 21. Care a fost maximul luat de cineva din grupa din care am participat. Grupă în care majoritatea erau șoferi de cel puțin 5 ani... Tot din aspectele teoretice ar face parte și cum să îți reglezi oglinzile exterioare, sau cum să minimizezi consumul de carburant, sau cum lucrează ABS-ul și alte prescurtări, sau ce se întâmplă cu airbag-urile, centura de siguranță, șoferul și pasagerii în cazul unui impact. Mult mai practică și mai de impact mi s-a părut menționarea caracteristicilor cauciucurilor. Ca exemplu, am calculat care este suprafața de contact dintre mașină și asfalt. Pentru cauciucuri de 225 (destul de mari - mașina mea are de 195), după ce am scăzut golurile datorate striațiilor și altele, am ajuns undeva la aproximativ 80 cm2. Pentru o roată, e drept. Dar data viitoare când goniți cu 130km/h pe autostrada umedă, gândiți-vă că o foaie A4 are 623 cm2. De 30 de ori mai mult. Așa cum spuneam, secțiunea cea mai frumoasă a cursului a fost cea practică. Unde ne-am dat cu mașinile într-un mod organizat. Unul din experimentele încercate a fost următorul: treci printr-o "poartă" formată din 2 conuri, cu 30km/h. Și frânezi la maxim, frână de urgență, să intre ABS-ul. În locul in care ai oprit se pune un balot de polistiren. Și reiei experimentul cu 40km/h. Nu vă puteți imagina cât de puternic zboară balotul de polistiren. La o frână de urgență la 40km/h. Voi cu cât mergeți prin localități? În fine, de discutat se pot povesti multe. Cert este că a fost unul din cele mai interesante și de impact cursuri la care am participat anul acesta și merită promovat. Din câte știu deocamdată este accesibil în principal companiilor, dar cât de curând va deveni disponibil și pentru persoanele fizice. [Read more]

dorinp.blogspot.com

Da-ne un LIKE pe facebook:


Parteneri media:


Skop driving pe internet:


Nota cole:


Nu ne asumam responsabilitatea daunelor cauzate de o posibila intelegere gresita, respectiv a aplicarii gresite a notiunilor teoretice si practice publicate in aceasta pagina (site).